Warszawa – Jungheinrich, dostawca kompleksowych rozwiązań z zakresu logistyki wewnątrzmagazynowej, zaprezentuje nowości na targach CeMAT 2018. Należą do nich systemy wpisane w obecne wyzwania intralogistyki oraz technologia litowo-jonowa. Wydarzenie odbędzie się w Hannoverze (Niemcy), w dniach 23 – 27 kwietnia 2018 br.

Jungheinrich, największy wystawca tegorocznych światowych targów intralogistyki CeMAT 2018, zaprasza do pawilonów 33 i 34. Na stoisku wystawienniczym firma przybliży trendy w logistyce wewnątrzmagazynowej. Przedstawione zostaną rozwiązania, które optymalizują procesy magazynowe oraz wydajna technologia litowo-jonowa (Li-Ion). A wszystko w ramach prezentacji najnowszych produktów firmy –  bezzałogowego wózka EKX 516a oraz wózka wysokiego składowania ETV 216 z zintegrowanym akumulatorem Li-Ion. Jungheinrich jako pierwszy w branży dostarczył na rynek serię pojazdów z nowoczesnymi akumulatorami litowo-jonowymi, które cechuje wyjątkowa żywotność i wytrzymałość. Możliwość szybkiego doładowania sprawia, że są one praktycznie stale gotowe do działania, dzięki czemu usprawniają pracę i podnoszą zdolności przeładunkowe w magazynie. Na targach CeMAT zaprezentowane zostaną również urządzenia nominowane do prestiżowej nagrody IFOY – ciągnik EZS 7280 i wózek do kompletacji poziomej ECE z systemem easyPILOT Follow.

Automatyczny wózek systemowy Jungheinrich EKX 516a to niezawodny bezzałogowy system transportowy zapewniający maksymalną wydajność przy jednoczesnej wysokości podnoszenia do 13 tys. mm. Urządzenie zaprojektowane zostało w oparciu o sprawdzony i udoskonalony wcześniej pojazd EKX, a jego niewątpliwą zaletą jest niskie zużycie energii, które gwarantują napęd 80V i nowy, bezobsługowy silnik reluktancyjny. Wszystko to podnosi poziom wydajności pracy pojazdu oraz powoduje oszczędność energii nawet do 10 procent. Na uwagę zasługuje również ergonomia wózka. Przestronna kabina została optymalnie dopasowana do potrzeb operatora i umożliwia większą swobodę ruchów oraz doskonałą widoczność. Takie rozwiązania zapewniają mniejsze zmęczenie i lepszą koncentrację pracownika podczas wykonywania pracy.

Zawsze gotowy do startu Li-ion.

ETV 216i marki Jungheinrich to pierwszy na świecie wózek widłowy wysokiego składowania, którego konstrukcja została stworzona z myślą o technologii litowo-jonowej. Zredukowana waga pojazdu, bezobsługowość i szybkie doładowanie akumulatora sprawiły znaczy wzrost wydajności pracy urządzenia w magazynie. Budowa wózka zapewnia operatorowi wysoki komfort pracy oraz doskonałą widoczność na wszystkich kierunkach. Firma Jungheinrich, jako pionier w dziedzinie technologii litowo-jonowej udziela klientom 5-letniej gwarancji na akumulatory li-ion.

Kolejną nowością Jungheinrich, z którą będą mogli zapoznać się uczestnicy targów CeMAT jest ciągnik akumulatorowy  EZS 7280. Urządzenie posiada siłę uciągu aż do 28 ton, dzięki czemu ma szerokie zastosowanie m.in. na płycie lotniska czy w zakładzie przemysłowym. Trwała i odporna na wpływy atmosferyczne konstrukcja ze specjalną powłoką gwarantuje wysoki stopień ochrony przed korozją i sprawia, że ciągnik sprawdzi się nawet w najbardziej niekorzystnych warunkach pogodowych. Istnieje też możliwość wyboru różnych wariantów kabin. Dzięki ogrzewaniu wnętrza kabiny problemu nie stanowi niska temperatura, ani zaparowane szyby. Doskonała widoczność we wszystkich kierunkach zwiększa bezpieczeństwo operatora i ładunku.

Podczas wydarzenia Jungheinrich zaprezentuje również nowoczesny system zdalnego sterowania easyPILOT Follow, który usprawnia kompletację poziomą towarów. Dzięki temu innowacyjnemu rozwiązaniu wózek widłowy ECE z easyPILOT Follow sam podąża za operatorem, zatrzymując się w pozycji, w jakiej pracownik może wygodnie odłożyć i pobrać towar. Urządzenie podnosi efektywność pracy, zapewniając jednoczesną oszczędność kosztów i czasu.

Jungheinrich od lat dostarcza kompleksowe usługi z zakresu logistyki wewnątrzmagazynowej, oferując swoich klientom rozwiązania dopasowane do ich potrzeb. Umożliwia to bogate portfolio wózków widłowych, regałów magazynowych i systemów logistycznych. Przedsiębiorstwo jest obecne w 106 krajach w formie spółek-córek lub przedstawicielstw, a na całym świecie firma zatrudnia ponad 15 000 pracowników.